Khamis, 19 Muharram 1441 / 20 September 2019

Bahagian Komunikasi Korporat

Piagam Pelanggan Bahagian Komunikasi Korporat

  • Mengeluarkan surat makluman kepada pengadu dalam tempoh 3 hari bekerja dari tarikh aduan diterima.

Fungsi-Fungsi Bahagian Komunikasi Korporat

  • Menyelaras dan melaksana program-program di peringkat MAIS.

  • Hebahan maklumat berkaitan MAIS

  • Merancang, menyelaras dan melaksanakan aktiviti peningkatan imej MAIS.

  • Menyelaras lawatan kerja dalam dan luar MAIS.

  • Menyelaras perhubungan media.

  • Mengurus aduan awam berkaitan MAIS.
  • Merancang dan menguruskan bahan penerbitan milik MAIS.
  • Menyelaras dan memantau pelaksanaan Piagam pelanggan MAIS.
  • Mengurus perkhidmatan Kaunter Utama MAIS.
  • Bertindak sebagai pentadbir akauan bagi semua laman sosial MAIS. 
  • Bertanggungjawab memantau semua kandungan dalam laman-laman web rasmi MAIS.